۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۰

چمران در جمع خبرنگاران؛

در خصوص رفتن شهردار به دولت چیزی نشنیدم

در خصوص رفتن شهردار به دولت چیزی نشنیدم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حمله سایبری به سامانه های شهرداری تهران گفت: نفوذ، از طریق سامانه تهران من صورت گرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در خصوص موضوع رفتن زاکانی به دولت، افزود: در این خصوص نه از خودشان و نه از اطرافیان در این باره نشنیدم و سوال هم کردم گفتند چنین چیزی نیست.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری خواسته شد تا با حضور در شورای شهر مشخص شود که در زمینه ترافیک چه اقداماتی انجام شده است و گزارش داده شود که در خصوص مترو و اتوبوس چه اقداماتی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبات قرارگاه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: خاصیت قرارگاه این است که عملیاتی باشد و نتیجه ملموس داشته باشد.

چمران با بیان اینکه حل معضل ترافیک هم مطالبه ما و هم مطالبه مردم است، گفت: ترافیک در حال حاضر مشکلات فراوانی را برای مردم و شهر ایجاد کرده است که باید حل شود و نباید آن را رها کرد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شورای شهر نیز در این زمینه مسئول است و موظف است که در زمینه حل مشکلات و رسیدن به راه حل‌ها کمک کند.

وی با اشاره به قطعی برخی از سامانه‌های شهرداری گفت: هنوز برخی از سامانه‌ها عملیاتی نشده و حتی سامانه تهران من نیز این‌گونه است و به دلیل مسائل امنیتی که باید روی آن پیاده‌سازی شود، زمان‌بر است؛ چرا که نفوذ، از طریق سامانه تهران من صورت گرفته بود.

کد خبر 5517911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha